Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва,мокри се и губи мощност

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Прекъсва,мокри се и губи мощност

    Алфата почна да се мокри като вали,гърмеше на газ,като се намокри обилно губеше мощност на бензин до такава степен,че като подам газ стои на 500 оборота и не може да тръгне.Смених кабели и свещи и стана по-добре положението,но не за дълго.После пак се намокри и забелязах,че не са ми набутали кабелите до край и ги оправих.Преди една седмица чистих дюзи и колата работеше добре,докато не почна пак да прекъсва на бензин и намаля мощноста и онзи ден като заваля,пак умря тотално.Даже копчето за превключване на газ изгуби тоци и не можеше да се кара на друго освен на бензин.Пак старата процедура подсушаване на кабели,съхнене и се оправи.Днеска сутринта пак почна да прекъсва на бензин,а на газ върви. Карам е вече 15 пъти на диагностика и ми казват,че колата е супер и че нищо и няма.Някой да има идея какво може да се мокри?Аз си мсиял за бобина.... още малко ще е потърпя и директно на скрап!
    Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
    За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

  • #2
    Колега ти ламбда емулатор имаш ли?
    Подобен проблем имах почти всеки път когато колата е карана дълго на газ и си без емулатор.Просто ЕКУто е самообучаващо се и си взима настройките на смесите за газта спрямо показанията на ламбдата и като я обърнеш на бензин започва да работи с грешни аванси.
    Нещо подобно се случва и от умряла ламбда,ЕКУто се забатачва и почва да прекъсва(в моя случай).
    Опитай да ресетнеш компа и покарай стотина километра на бензин,да видиш дали ще е същото.
    Има и още нещо ако на бензин прекъсва,а на газ върви може и бензинова помпа да си е тръгнала.
    Казваш,че вчера е почнала да прекъсва,ми то не е ли сухо при вас,че да се съмняваш в намокряне.

    Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

    Comment


    • #3
      Ламбдата май си е заминала от много време,на диагностиката ми казаха,че е ok,но в един от сервизите майстора се загледа в графиката на сондата и каза че е мързелива и работи,когато си иска,но не записва грешка.Преди нямах проблеми от нея.Ще пробвам да е покарам на бензин да видя резултата,но на бензин харчи адски много от порядъка на 16 и нагоре до 19.Преди да сменя кабелите проблема се появяваше само като завали,а сега прекъсва на бензин само понякога независимо дали е мокро или не,а като завала прекъсва и на газ и на бензин.Емулатор няма,газовата е обикновена и като карам продължително време на газ на едни постоянни обороти записва грешка и светва дюзата за инжекциона,иначе на бензин не записва никакви грешки.Много объркана работа.Не знам какви са симптомите на заминала бобина затова питам.Мисля да изчакам да завали пак и да видя като се намокри дали ще има разлика.Съмнява ме,че майстора като е свалял дюзите е пипал кабелите и е влезнала пак вода.Бензиновата помпа мисля,че е добре,защото колата работи неравномерно на място,но при подаване на газ се форсира нормално и ускорява както трябва.
      Last edited by zaryto; d.m.y г., 20:49.
      Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
      За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

      Comment


      • #4
        На газ ти записва грешка защото газовете не са в очакваните стойности като на бензин,и компа си мисли че ламбдата е заминала (това е мое мнение,и някакъв бегъл спомен,от обяснението на един виден наш диагностик). Така както го обясняваш ми се струва,че проблема е комплексен,в смисъл не е само от едно място.Ако кабелите и свещите са нови аз бих прегледал буксата на бубината,защото има гадния навик да прави окис по пиновете,но тогава щеше да ти гърми и на газ,бе знам ли трябва си ровене.Високия разход и не вървенето при мен се получи от прекъсната ламбда и заминал температурен датчик на инжекциона.Прегледай тия неща и изчакай мнението и на други колеги,защото все пак аз не съм толкова голям капацитет,просто мисля логично и изказвам мнение на база опит от минали проблеми.

        Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

        Comment


        • #5
          Половин майстор станах откакто е имам
          Иначе температурният датчик отчита правилно.Бобината не съм е гледал,но си мислих да е закарам да е премерят.Интересното е че прекъсва,а иначе върви,не забива муцуната.Нека някой от разбиращите да сподели мнение.Двата вида кабели на боксера взаимозаменяеми ли са ?
          Last edited by zaryto; d.m.y г., 02:05.
          Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
          За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

          Comment


          • #6
            Малко да раздвижа темата.Алфата протече сутринта.По мое мнение е от водната помпа и ми се струва,че мокри единия кабел.Утре ще е водя в сервиза да е погледнат. Може прекъсването да се дължи на това.
            Някой да ми препоръча водна помпа?Четох че има с метална и с пластмасова перка.
            Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
            За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

            Comment


            • #7
              ---
              Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 02:13.
              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

              Comment


              • #8
                а кабелите и свещите какви са.
                точка

                Comment


                • #9
                  В прозрачна опаковка бяха кабелите и пишеше FIAT,ALFA ROMEO,LANCIA.Бях ги снимал,но телефона ми е на ремонт.Свещите са еднополюсни на Дензо.Иначе за помпата съм почти сигурен,защото тече само като оставя колата да изстине и е точно отпред ниско долу.А иначе от каква 33-ка да искам помпа(двигател,серия)?
                  Last edited by zaryto; d.m.y г., 14:29.
                  Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                  За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                  Comment


                  • #10
                    бензинова
                    няма значение, те всичките са еднакви. само гледай да е с метална турбина.
                    старите запалителни кабели пазиш ли ги.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Старите кабели ги пазя иначе днеска е гледаха два пъти колата и не могат да кажат радиатор ли е или е помпа,утре им е оставям да стои при тях да се отича да видат от къде е теча.Слушаха помпата с едни слушалки като на докторите и казаха,че нямала шумове.
                      Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                      За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                      Comment


                      • #12
                        ---
                        Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 02:16.
                        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                        Comment


                        • #13
                          върни старите кабели тогава и виж как е.
                          иначе за теча могат да не го намерят изобщо. може да се появява само като вдигне налягане охладителната тогава да тече. затова се надува казанчето с въздух ама леко до 1-1,5атм и се гледа на студен мотор.
                          точка

                          Comment


                          • #14
                            Това за накрайника към бубините не го знаех.Но след като на газ работи сигурно кабелите са добре.За бензиновата помпа си мислих,но ако тя няма необходимия дебит,колата няма да върви,а тя върви нормалоно.С прекъсването ще се разправям по-късно,първо теча да отстраня.Колко точно губи течност не знам.Не тече постоянно,а когато си реши явно колата си е с характер.През няколко дни протича.И всеки път протича като е оставя през нощта,когато мотора изстине,на сутринта е намирам с локва отдолу.Антифриза се стича в бронята най-ниската и част преди колекторите.Последния път от максимум беше стигнала до средата м/у мин и макс.Сега е оставих в сервиза като ми кажат какво е боли,ще пиша.
                            Last edited by zaryto; d.m.y г., 14:14.
                            Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                            За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                            Comment


                            • #15
                              Не ме пуска да влизам във форума и затова пиша чак сега.Колата не протече в сервиза и така и не се разбра от къде е текла.Вчера валя доста силен дъжд,нарочно минах през всички локви и колата учудващо се държеше нормално.Само дето като е мокро започва да свети лампата на инжекциона.
                              Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                              За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                              Comment

                              Working...
                              X